Jäsenyys

MLL:n jäseneksi liittyminen on helppoa osoitteessa https://liityjaseneksi.mll.fi/ ja jäseneksi voi liittyä kuka vaan. Paattisten paikallisyhdistyksen jäsenmaksu on 25 euroa vuodessa. Liittyessäsi tuet Paattisten paikallisyhdistyksen toimintaa ja näin mahdollistat toiminnan jatkumisen alueellasi.

Jäsenedut

Liittymällä saat tietysti myös kivoja jäsenetuja, mm.

1. Lapsemme-lehti neljä kertaa vuodessa
  2. Valtakunnallisia alennuksia, mm. Viking Linen risteilyistä, Naantali Spa Hotellin sauna- ja allasosaston käytöstä ja Jesper Junior lastenvaateliikkeistä 10% alennuksen normaalihintaisista tuotteista.
  3. Varsinais-Suomen piirin alueen omat jäsenedut,

Paattisten paikallisyhdistyksen omat jäsenedut:

Hoitola Kämmen 10% alennus kaikista palveluista (alennusta ei voi yhdistää muihin etuihin eikä tarjouksiin)

Käden Voima 10% alennus palveluista (ei koske turve- eikä kuumakivihoitoja)

Luova mieli 10 % alennus yksilökäynneistä ja ryhmistä

Tortinmäen Parturi-Kampaamo 10 % alennus kaikista palveluista ja tuotteista (ei voi yhdistää muihin tarjouksiin)

Tyynelän terapiaeläimet 10% alennus eläinavusteisista lastensynttäreistä tai yhdestä lyhytterapiaistunnosta

Vaateliike Seepra 10% alennus ostoista

Edut saat käyttöösi myös myös uudella sähköisellä jäsenkortilla!