Tietoa meistä

Mannerheimin lastensuojeluliitto

Mannerheimin lastensuojeluliitto (MLL) on kansalaisjärjestö, joka on edistänyt lasten, nuorten ja lapsiperheiden hyvinvointia vuodesta 1950 lähtien. MLL nostaa toiminnassaan esille lasten ja ylipäätään lapsuuden arvostusta, yhteisvastuuta, inhimillisyyttä ja yhdenvertaisuutta. MLL:n toiminnan periaatteina ovat aina avoimuus, ilo, kumppanuus, osallisuus ja arjen arvostus.

Pelkästään MLL:n Varsinais-Suomen piirin alueella toimii 68 MLL:n paikallisyhdistystä, joissa on jäseniä yhteensä 10 812 (2017).

Paattisten paikallisyhdistys

Mannerheimin lastensuojeluliiton Paattisten paikallisyhdistys on rekisteröity jo vuonna 1998, mutta uudelleen yhdistys lämmiteltiin käyntiin vuonna 2010 ja tällä hetkellä jäseniä on 99 (09/2018). Toimintaa toteutetaan järjestön arvojen ja periaatteiden mukaisesti vapaaehtoisvoimin pienen paikkakunnan lasten, nuorten ja lapsiperheiden iloksi. Olemme mm. pyörittäneet perhekahvilaa jo useamman vuoden ajan sekä järjestäneet ison liudan tapahtumia paattislaisille perheille.

Jos haluat liittyä mukaan toimintaan, ota rohkeasti yhteyttä!